Tenora este divizia MODULO Consulting care se ocupă de livrarea de echipamente şi telefoane VoIP, de consultanţă şi integrare de soluţii VoIP complete. Tenora şi-a construit deja o experienţă solidă pe piaţa VoIP, cu numeroase implementări de succes la companii din domenii diferite şi cu dimensiuni variind de la câţiva angajaţi la organizaţii complexe cu birouri de câteva sute de oameni.
De ce soluţiile VoIP PBX oferite de Tenora?
Centralele telefonice ce oferă comunicaţii de tip
voce şi
video folosind protocol IP sunt din ce în ce mai căutate de companiile de toate dimensiunile pentru
beneficiile pe care le oferă faţă de centralele telefonice tradiţionale (analogice sau digitale).
Soluţiile VoIP
Tenora conţin toate funcţionalităţile pe care o companie le caută pentru a putea oferi clienţilor săi produse şi servicii mai ieftine. Tenora vă pune la dispoziţie un set extins de opţiuni şi de producători de echipamente, din care puteţi alege în funcţie de:
- buget
- funcţionalităţi dorite
- tipuri de interconectare posibile
- tipuri de telefoane, încât acestea să fie adecvate activităţii şi rolului fiecăruia dintre utilizatorii interni (recepţionist, back-office, operator call center, personal management, etc)
Echipa Tenora va fi alături de dumneavoastră în fiecare etapă a livrării soluţiei, de la alegerea soluţiei optime sau asistenţă la integrarea soluţiei în infrastructura existentă, până la etapele finale ce implică training pentru personalul administrativ IT şi/sau operatori sau servicii de garanţie şi post-garanţie. Găsiţi aici mai multe detalii despre beneficiile soluţiilor VoIP PBX.
Centrală. Interconectare. Telefoane. Servicii complete de integrare
În alegerea centralei telefonice, considerat elementul cheie al soluţiei, puteţi opta între:
- Soluţii de top de la Avaya - complet integrate, bazate pe software proprietar, ce vin împreună cu telefoane compatibile şi oferă facilităţi de integrare cu elemente de infrastructura de la acelaşi producator
- Soluţii Xorcom - bazate pe hardware proprietar dedicat (rackabil) şi pe software preinstalat tip Open Source (Asterisk)
- Soluţii personalizate - asigură flexibilitate maximă, bazate pe hardware obişnuit (inclusiv tip desktop), furnizat de Tenora sau pus la dispoziţie de către client, echipat cu plăci telefonice (adaptoare) interne conform tipurilor de conectivitate dorite şi având componente software Open Source (sistem de operare Linux, server de telefonie Asterisk şi interfaţa FreePBX)
Din punct de vedere al conectivităţii, Tenora poate acomoda aproape orice combinaţie a următoarelor variante:
- integrarea telefoanelor analogice clasice (posibil deja achiziţionate) în reţeaua de date (VoIP) prin utilizarea unor adaptoare externe Cisco sau Grandstream
- interconectarea liniilor externe analogice (ex de la Romtelecom) cu reţeaua de date internă a companiei prin adaptoare externe Grandstream
- interconectarea tip E1 sau GSM (pe unul sau mai multe canale - spre exemplu cu fiecare din operatorii de telefonie mobilă doriţi) prin adaptoare externe Topex
- interconectarea centralei telefonice personalizate cu oricare din tipurile de linii externe (analogice, E1, GSM) sau de telefoane (analogice, digitale sau VoIP) prin adaptoare interne Sangoma, beroNet şi Digium
Pentru alegerea telefoanelor de birou, clientul are la dispoziţie o gamă variata de opţiuni, de la telefoane IP entry-level (cu sau fără PoE) până la videotelefoane şi echipamente de conferinţa HD. La cerere, majoritatea modelelor de telefoane pot fi echipate cu adaptoare speciale, astfel încât să le permită conectarea oricărui tip de căşti stereo de calculator.