Soluţie de raportare şi monitorizare pentru call center/contact center
QueueMetrics este o soluţie complexă şi scalabilă de raportare şi monitorizare proiectată
pentru call center-uri / contact center-uri începând de la 8-10 agenţi ce funcţionează pe sisteme tip open source Asterisk. QueueMetrics ajută companiile să îşi diminueze costurile, să îşi eficientizeze activitatea de call center şi să mărească
gradul de satisfacţie al clienţilor prin:
- monitorizarea activităţii departamentului, a productivităţii per agent şi analiza apelurilor
- generarea de raportări în timp real şi statistici detaliate
- access rapid prin interfaţa web de vizualizare a rapoartelor
- securitatea datelor oferită de autentificare cu drepturi diferite
- integrarea cu soluţia VoIP Open Source Asterisk
- scalabilitate, proiectarea soluţei pentru call center de dimensiuni medii şi mari
- în curând – interfaţă de utilizare disponibilă în limba română
Funcţionalităţi
- Suportă un număr nelimitat de agenţi, cozi şi campanii
- Compatibil cu orice versiune Asterisk, cu Trixbox, Elastix şi FreePBX
- Suportă clustere de servere Asterisk printr-un singur server virtual
- Analizează peste 150 de parametri pentru apeluri, trafic şi sesiuni
- Raportare singulară sau multiplă pentru cozi/campanii
- Detalierea activităţii săptămânale pe zile şi ore
- Măsurarea eficienţei personalului şi rapoarte de performanţă per agent
Preț: în funcție de configurație
Pentru mai multe detalii despre acest produs, vă rugăm să ne contactați.
|